vrijdag 13 januari 2017

Milliedress voor Lieke

Patroontjes testen daar zijn we wel voor te vinden. Dus bij de oproep van Nicky Hevaert van http://mixitmakeit.blogspot.be/ gaf ik me op. 
We hebben hier in de familie wel enkele schattige exemplaren rondlopen om voor te naaien. Ik mocht uiteindelijk het kleedje maken voor een maatje 98.

Wat later dan verwacht is hier mijn verslag. Bij de eerste pasbeurt bleek het kleedje niet over haar hoofdje te gaan. Dus moest ik het aanpassen. Er kwamen 2 drukknoopjes op het ene schouderstuk. Et voila....probleem verholpen!

Het is een heel eenvoudig patroon en zo'n schitterend resultaat! En dan nog gratis ook! Op de blog te vinden van maat 98 tot en met maat 116 . Ik ben sowieso fan! Van het kleedje en het model...kijken jullie mee?



Hoe groot ga jij worden Lieke?



Vergeef me voor de vele foto's.  Maar geef toe het is zo moeilijk om hieruit de mooiste, leukste,..te kiezen.

En of ze het leuk vond.....een schaterlach om het af te leren!


Patroon : milliedress van http://mixitmakeit.blogspot.be/








4 opmerkingen: